Reklamacje

Procedura reklamacji towaru

*Procedura w wypadku uszkodzenia w czasie transportu:

Aby uznać reklamacje związana z transportem potrzebujemy:

  • numer zamówienia
  • zdjęcie paragonu
  • zdjęcie stłuczonego towaru

Numer zamówienia należy wpisać w tytule maila według wzoru “Zamówienie nr. XXXX – REKLAMACJA”

W załączniku należy umieścić zdjęcia uszkodzonego towaru i paragonu.

Po otrzymaniu w/w dokumentów na adres biuro@znicze-artystyczne.pl wysyłamy pełnowartościowy towar.

*Reklamacja – otrzymano błędny produkt / brak pozycji w przesyłce

W przypadku otrzymania błędnej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego pod adresem e-mailowym: biuro@znicze-artystyczne.pl Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

  • Numer zamówienia, lub nick allegro – w tytule maila
  • opis ewentualnie zdjęcia dotyczące błędu logistycznego
  • Numer listu przewozowego

*Reklamacja/odstąpienie od umowy – zwrot towaru

W przypadku chęci odstąpienia od umowy w ustawowym terminie 14 dni prosimy o wypełnienie formularza zwrotu i odesłanie paczki na swój koszt, zapakowanej w tan sam sposób w jaki była zapakowana kiedy ją Państwo odebrali, proszę załączyć:

adres do zwrotów:

znicze-artystyczne.pl

Mostowa 82

05-310 Kałuszyn

 

Czas realizacji / rozpatrzenia reklamacji w każdym z powyższych przypadków jest nie dłuższy niż 10 dni roboczych (w wyżej wymieniony okres nie jest wliczany czas wysyłki towaru)

 

*Zmiany w zamówieniu/rezygnacja z zamówienia

Możliwość dokonania zmian lub rezygnacji z zamówienia jest możliwa tylko przy statusie zamówienia “przyjęte”

W innych wypadkach nie ma już możliwości dodania nowych produktów lub rezygnacji z nich.