Procedura reklamacji towaru

Reklamacja - procedura w wypadku uszkodzenia transportu:
Aby uznać reklamacje związana z transportem potrzebujemy:

  • zdjęcie listu przewozowego
  • skan protokołu reklamacyjnego spisanego z firma kurierską
  • zdjęcie paragonu
  • zdjęcie stłuczonego towaru

Po otrzymaniu w/w dokumentów na mejla zniczpolski|gmail.com?subject=REKLAMACJA| |zniczpolski|gmail.com wysyłamy pełnowartościowy towar
Aby wezwać kuriera aby spisać reklamacje należy zadzwonić
w wypadku Inpostu: 801400100 lub 722444000
lub szybciej niż na infolinii https://inpost.pl/pl/kontakt/zloz-reklamacje
w wypadku DPD: 801400373 lub 225775555

Reklamacja otrzymano błędny produkt / brak pozycji w przesyłce

W przypadku otrzymania błędnej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego pod adresem e-mailowym: zniczpolski|gmail.com?subject=REKLAMACJA%20BRAK%20TOWARU%20ZAMIENIONY%20TOWAR| |zniczpolski|gmail.com Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

  • Numer zamówienia, lub nick allegro,
  • nr aukcji,
  • opis ewentualnie zdjęcia dotyczące błędu logistycznego
  • Numer listu przewozowego