Firma ZNICZ POLSKI to profesjonalny sprzedawca, będący na rynku od ponad 30 lat, dla którego najważniejsza jest satysfakcja klienta.

Do podstawowych atutów naszej firmy należą:

- Oferta opierająca się na towarach posiadających najwyższy stosunek jakości do ceny.

- Profesjonalne, bezpłatne doradztwo, polegające na rozwiązywaniu problemów  klienta i dobieraniu optymalnego towaru, prowadzone przez doświadczonych kilkuletnią pracą naszych doradców techniczno-handlowych.

- Błyskawiczna dostawa, bazująca na bardzo dobrze funkcjonującej logistyce.

- Dzięki odpowiedniej organizacji pracy i specjalnym warunkom otrzymanym od dostawców, żaden z powyższych atutów nie podwyższa cen.


 

 

REGULAMIN

Kupując na naszych stronach akceptują Państwo  warunki opisane poniżej:

§1

Termin na zrealizowanie zamówienia jest określony na stronie sprzedaży przedmiotu i jest różny w zależności od asortymentu, miejsca wysyłki oraz formy dostawy jaką wybierze klient - okres ten jest liczony od dnia otrzymania zapłaty na konto lub też deklaracji zapłaty przy odbiorze. W termin ten, nie jest wliczony czas przesyłki.  Wysyłki paczek za pobraniem realizowane są do 48h (licząc zakupy zrealizowane do godziny 09.00) ,  paczki opłacone przelewami realizowane są do 48h po zaksięgowaniu przelewu na koncie. Do czasu oczekiwania na przesyłkę należy doliczyć dni ustawowo wolne od pracy oraz soboty i niedziele.

§2

Tuż po zakupie towaru, prosimy o wypełnienie formularza dostawy  oraz ewentualnie formularza danych do faktury VAT. Żaden z pracowników firmy nie jest upoważniony do ręcznej edycji danych kupującego.

§3.

 

Klienci indywidualni otrzymują paragon fiskalny.

§4.

Firma Znicz Polski  zastrzega sobie możliwość rozpisania na fakturze /paragonie/ osobno kosztów obsługi transakcji, transportu  i wartości kupowanego(ych) urządzenia(eń), przedmiotu(ów). Łączna wartość nie przekroczy jednak ustalonej wartości zamówienia.

§5.

W wypadku dokonywania płatności metodą tradycyjną na nasze konto prosimy w tytule płatności wpisać NR ZAMÓWIENIA

§6.

Jeżeli przelew będzie realizowany przez osobę trzecią, lub kilka osób, także prosimy o taką informację. Na pewno uda nam się wtedy szybciej zidentyfikować wpłatę.

§7.


 

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru i przesyłki, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem.  W celu szybkiego załatwienia sprawy prosimy o podanie  nr zamówienia.  Do uznania i przeprowadzenia  procesu reklamacji wysyłki niezbędne jest: zachowanie opakowania  i uszkodzonego towaru, dokument zakupu oraz protokół reklamacji spisany z firmą kurierską.

§8.

Gwarancja.

Podstawą do uznania roszczeń gwarancyjnych jest dowód zakupu towaru (faktura, lub paragon).

Dokumenty te przychodzą razem z towarem i przyjęciem towaru potwierdzacie Państwo, że znajdowały się one w przesyłce.


 

§9.

Ochrona prywatności.

Dokonanie zakupów wymaga podania podstawowych informacji osobowych. Składając zamówienie automatyczne wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie tych danych w związku z realizacją wyłącznie danego zamówienia. Istnieje jednak możliwość wyrażenia zgody na przetwarzanie Państwa danych w celach marketingowych (informowanie o promocjach lub nowościach). W każdym przypadku przysługuje Państwu oczywiste prawo do wglądu i poprawiania danych oraz do wycofana danych z naszej bazy. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego i europejskiego prawa. Firma Znicz Polski nie udostępnia oraz nie planuje udostępniania danych osobowych innym podmiotom poza nakazami administracyjnymi urzędów typu Sądy, Urzędy skarbowe i tym podobne.

§10.

Postanowienia końcowe.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów i zmian. Sklep  nie wypożycza oferowanego towaru i sprzętu do testowania. Wszystkie wymiary, waga oraz czasy palenia są wartościami umownymi. Pomiary nie były dokonywane w wartościach laboratoryjnych oraz profesjonalnym sprzętem pomiarowym w związku z tym mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Produkty wykonane techniką rękodzieła mogą nieznacznie różnić się wielkością, odcieniem, proporcją wzoru. Firma Znicz Polski zastrzega sobie prawo do zmiany metody wysyłki towaru. W wypadku klęsk żywiołowych, wykrycia wady w produkcie, lub innych okoliczności uniemożliwiających wysyłkę towaru firma Znicz Polski zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia i zwrotu pełnej wpłaty kupującego lub zaoferowania innego pełnowartościowego towaru.

Zwrot  towaru i reklamacje - instrukcja postępowania

 Pragniemy, żeby wszyscy klienci byli zadowoleni z zakupów dokonanych w Firmie Znicz Polski. Zdarzają się jednak sytuacje, w których chcą Państwo zrezygnować z zamówienia, lub otrzymali Państwo uszkodzony towar. Poniżej znajduje się dokładna instrukcja postępowania w przypadku poszczególnych typów reklamacji, oraz rezygnacji z zamówienia.

Rezygnacja z zakupionego produktu.

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. W celu rezygnacji z zamówienia należy wypełnić formularz odstąpienia od zakupu dostępny tutaj i odesłać towar wraz z protokołem, oraz dowodem zakupu na adres wskazany w formularzu rezygnacji z zamówienia z dopiskiem: ZWROT TOWARU.

Firma Znicz Polski  nie pokrywa kosztów transportu zwracanego towaru.

Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy.

Otrzymano wadliwy / uszkodzony produkt

Wszystkie przesyłki firmy Znicz Polski  są ubezpieczone. Nasz pracownik poinstruuje Państwa w jaki sposób sporządzić  protokół  szkody z kurierem doręczającym przesyłkę. Kurier ma obowiązek sporządzenia z Państwem takiego protokołu nie później niż w przeciągu 7 dni od dnia doręczenia paczki. Reklamacje zgłaszane po terminie 7 dni od odbioru przesyłki nie będą uwzględniane.

W przypadku otrzymania wadliwego / uszkodzonego towaru należy skontaktować się z obsługą sprzedaży internetowej pod adresem e-mailowym: zniczpolski@gmail.com 

Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

- Numer zamówienia,

- Numer listu przewozowego

- Zdjęcie uszkodzenia

- Skan protokołu szkody

- Opis sytuacji

Otrzymano błędny produkt / brak pozycji w przesyłce

W przypadku otrzymania błędnej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego pod adresem e-mailowym: zniczpolski@gmail.com 

 

Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

- Numer zamówienia,

- zdjęcie błednego produktu

- Indeks lub kod EAN (numer z opakowania) otrzymanej części, przedmiotu

- Opis sytuacji

Warunki gwarancyjne.

1. Znicz Polski nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku użytkowania przedmiotów niezgodnie z ich przeznaczeniem.

2. Znicz Polski udziela gwarancji na zakupiony towar zgodnie z warunkami producenta towaru. Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz na stronach internetowych producenta.

3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą wyłącznie na podstawie faktury zakupu towaru lub paragonu.