Regulamin

Firma ZNICZ POLSKI to profesjonalny sprzedawca, będący na rynku od ponad 30 lat, dla którego najważniejsza jest satysfakcja klienta.

Do podstawowych atutów naszej firmy należą:

– Oferta opierająca się na towarach posiadających najwyższy stosunek jakości do ceny.

– Profesjonalne, bezpłatne doradztwo, polegające na rozwiązywaniu problemów  klienta i dobieraniu optymalnego towaru, prowadzone przez doświadczonych kilkuletnią pracą naszych doradców techniczno-handlowych.

– Błyskawiczna dostawa, bazująca na bardzo dobrze funkcjonującej logistyce.

– Dzięki odpowiedniej organizacji pracy i specjalnym warunkom otrzymanym od dostawców, żaden z powyższych atutów nie podwyższa cen.

 

 

REGULAMIN

Kupując na naszych stronach akceptują Państwo  warunki opisane poniżej:

§1

Termin na zrealizowanie zamówienia jest określony na stronie sprzedaży przedmiotu i jest różny w zależności od asortymentu, miejsca wysyłki oraz formy dostawy, jaką wybierze klient – okres ten jest liczony od dnia otrzymania zapłaty na konto lub też deklaracji zapłaty przy odbiorze. W termin ten nie jest wliczony czas przesyłki.  Wysyłki paczek za pobraniem realizowane są do 48h (licząc zakupy zrealizowane do godziny 09.00),  paczki opłacone przelewami realizowane są do 48h po zaksięgowaniu przelewu na koncie. Do czasu oczekiwania na przesyłkę należy doliczyć dni ustawowo wolne od pracy oraz soboty i niedziele. Sprzedaż wysyłkowa jest realizowana tylko na terenie POLSKI.

§2

Tuż po zakupie towaru, prosimy o wypełnienie formularza dostawy  oraz ewentualnie formularza danych do faktury VAT. Żaden z pracowników firmy nie jest upoważniony do ręcznej edycji danych kupującego.

§3.

Klienci indywidualni otrzymują paragon fiskalny.

§4.

Firma Znicz Polski  zastrzega sobie możliwość rozpisania na fakturze /paragonie/ osobno kosztów obsługi transakcji, transportu  i wartości kupowanego(ych) urządzenia(eń), przedmiotu(ów). Łączna wartość nie przekroczy jednak ustalonej wartości zamówienia.

§5.

W wypadku dokonywania płatności metodą tradycyjną na nasze konto prosimy w tytule płatności wpisać NR ZAMÓWIENIA

§6.

Jeżeli przelew będzie realizowany przez osobę trzecią, lub kilka osób, także prosimy o taką informację. Na pewno uda nam się wtedy szybciej zidentyfikować wpłatę.

§7.

 

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń towaru i przesyłki, prosimy o kontakt z naszym pracownikiem.  W celu szybkiego załatwienia sprawy prosimy o podanie  nr zamówienia.  Do uznania i przeprowadzenia  procesu reklamacji wysyłki niezbędne jest: zachowanie opakowania  i uszkodzonego towaru, dokument zakupu oraz protokół reklamacji spisany z firmą kurierską.

§8.

Zmiany w zamówieniu

W momencie statusu zamówienia jako “Wysłane” lub “Wysyłane (pobranie)” nie ma możliwości zmiany zawartości zamówienia lub jego anulowania.

§9.

Gwarancja.

Podstawą do uznania roszczeń gwarancyjnych jest dowód zakupu towaru (faktura, lub paragon).

Dokumenty te przychodzą razem z towarem i przyjęciem towaru potwierdzacie Państwo, że znajdowały się one w przesyłce.

 

§10.

Produkty personalizowane nie polegają zwrotom. Termin realizacji podany przy produkcie jest terminem umownym i może ulec zmianie. Maksymalny czas realizacji zamówienia personalizowanego to 14 dni roboczych. 

Ustawa o prawach konsumenta:

Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(…)

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

§11.

Ochrona prywatności.

Dokonanie zakupów wymaga podania podstawowych informacji osobowych. Składając zamówienie, automatyczne wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie tych danych w związku z realizacją wyłącznie danego zamówienia. Istnieje jednak możliwość wyrażenia zgody na przetwarzanie Państwa danych w celach marketingowych (informowanie o promocjach lub nowościach). W każdym przypadku przysługuje Państwu oczywiste prawo do wglądu i poprawiania danych oraz do wycofana danych z naszej bazy. Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania polskiego i europejskiego prawa. Firma Znicz Polski nie udostępnia oraz nie planuje udostępniania danych osobowych innym podmiotom poza nakazami administracyjnymi urzędów typu Sądy, Urzędy skarbowe i tym podobne.

§12

Postanowienia końcowe.

Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Sklep zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów i zmian. Sklep  nie wypożycza oferowanego towaru i sprzętu do testowania. Wszystkie wymiary, waga oraz czasy palenia są wartościami umownymi. Pomiary nie były dokonywane w wartościach laboratoryjnych oraz profesjonalnym sprzętem pomiarowym w związku z tym mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Produkty wykonane techniką rękodzieła mogą nieznacznie różnić się wielkością, odcieniem, proporcją wzoru. Dodatkowe elementy plastikowe zniczy mogą różnić się odcieniem lub wzorem zależnie od dostawy. Firma Znicz Polski zastrzega sobie prawo do zmiany metody wysyłki towaru. W wypadku klęsk żywiołowych, wykrycia wady w produkcie, lub innych okoliczności uniemożliwiających wysyłkę towaru firma Znicz Polski zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia i zwrotu pełnej wpłaty kupującego, lub zaoferowania innego pełnowartościowego towaru.

Zwrot  towaru i reklamacje – instrukcja postępowania

Pragniemy, żeby wszyscy klienci byli zadowoleni z zakupów dokonanych w Firmie Znicz Polski. Zdarzają się jednak sytuacje, w których chcą Państwo zrezygnować z zamówienia, lub otrzymali Państwo uszkodzony towar. Poniżej znajduje się dokładna instrukcja postępowania w przypadku poszczególnych typów reklamacji, oraz rezygnacji z zamówienia.

Rezygnacja z zakupionego produktu.

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru. W celu rezygnacji z zamówienia należy wypełnić formularz odstąpienia od zakupu dostępny tutaj i odesłać towar wraz z protokołem, oraz dowodem zakupu na adres wskazany w formularzu rezygnacji z zamówienia z dopiskiem: ZWROT TOWARU.

Firma Znicz Polski  nie pokrywa kosztów transportu zwracanego towaru, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem oraz z punktów odbiorów.

Prawo zwrotu przysługuje wyłącznie Konsumentom. Prawo zwrotu nie przysługuje podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą jeżeli produkt został zakupiony na potrzeby firmy.

Otrzymano wadliwy / uszkodzony produkt

Wszystkie przesyłki firmy Znicz Polski  są ubezpieczone. Nasz pracownik poinstruuje Państwa, w jaki sposób sporządzić  protokół  szkody z kurierem doręczającym przesyłkę. Kurier ma obowiązek sporządzenia z Państwem takiego protokołu nie później niż w przeciągu 7 dni od dnia doręczenia paczki. Reklamacje zgłaszane po terminie 7 dni od odbioru przesyłki nie będą uwzględniane.

W przypadku otrzymania wadliwego / uszkodzonego towaru należy skontaktować się z obsługą sprzedaży internetowej pod adresem e-mailowym: zniczpolski@gmail.com

Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

– Numer zamówienia,

– Numer listu przewozowego

– Zdjęcie uszkodzenia

– Skan protokołu szkody

– Opis sytuacji

Otrzymano błędny produkt / brak pozycji w przesyłce

W przypadku otrzymania błędnej przesyłki należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego pod adresem e-mailowym: zniczpolski@gmail.com

 

Przesyłka nie została odebrana przez klienta.

W wypadku nieodebrania przesyłki koszt za jej zwrot ponosi kupujący.

 

Wiadomość powinna zawierać następujące elementy:

– Numer zamówienia,

– zdjęcie błędnego produktu

– Indeks lub kod EAN (numer z opakowania) otrzymanej części, przedmiotu

– Opis sytuacji

Warunki gwarancyjne.

1. Znicz Polski nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku użytkowania przedmiotów niezgodnie z ich przeznaczeniem.

2. Znicz Polski udziela gwarancji na zakupiony towar zgodnie z warunkami producenta towaru. Szczegółowe informacje zawarte są w kartach gwarancyjnych oraz na stronach internetowych producenta.

3. Wszelkie reklamacje rozpatrywane będą wyłącznie na podstawie faktury zakupu towaru lub paragonu.